Admisión

Admisión

O proceso de admisión seguirá o procedemento recollido no artigo 5 do Regulamento de Estudos de Doutoramento da UDC.

O período de solicitude de admisión debe consultarse cada ano, pero ábrese sobre o 1 de setembro e péchase sobre o 10 de setembro. O calendario oficial de admisión e matrícula en programas de doutorado da UDC para cada curso académico pode consultarse en https://www.udc.es/es/eid/admision/.

A Comisión Académica do Programa de Doutorado (CAPD) en Ciencias da Saúde acordou que para estudar as solicitudes, estas deben cumprir cos seguintes requerimentos:

  • A solicitude de admisión debe achegar un anteproxecto de tese avalado polo menos por un/unha profesor/a do programa, cuxa listaxe pode consultarse
  • A proposta de anteproxecto debe estar adscrita a unha das liñas de investigación establecidas no programa de doutoramento
  • O anteproxecto incluirá unha proposta de persoas directoras e codirectoras da tese (ata un máximo de tres persoas, soamente cando concorran razóns académicas, de interdisciplinariedade temática ou no caso de proxectos desenvolvidos en colaboración nacional ou internacional).
  • Polo menos unha das persoas propostas para a supervisión da tese debe acreditar cumprir cos requisitos establecidos para poder dirixir teses segundo os RD 99/2011 e RD 576/2023 (estar en posesión dun sexenio de investigación ou experiencia investigadora equivalente). Se se propón algún/algunha codirector/a que non cumpra os requisitos de director/a ou que non forma parte do programa debe presentarse o formulario establecido de que cumpre os criterios para poder dirixir teses. Se na UADI (unidade administrativa encargada do Programa) xa se dispón desta acreditación, non é necesario volver a entregala. Formulario de declaración de requisitos:

¿Como realizar a solicitude de admisión no Programa?

A solicitude debe formalizarse en DOUS PASOS:

PASO 1

A través da SECRETARÍA VIRTUAL da UDC (https://matricula.udc.es/Secretaria/Login.asp).

  • Para acceder á secretaría, se xa foi alumno da UDC, debe empregarse o usuario e contrasinal do que se dispón
  • Se non foi alumno da UDC, debe crearse un usuario e realizar a solicitude

PASO 2

Dende a secretaría virtual xérase un documento que debe ser entregado persoalmente na UADI, xunto coa seguinte documentación:

  • Anteproxecto de tese, avalado polo menos por un/unha profesor/a do programa
  • No seu caso, formulario do director ou codirector acreditativo de cumprir cos requisitos establecidos para poder dirixir teses
  • Copia do DNI ou pasaporte
  • Copia cotexada dos títulos universitarios oficiais que dean acceso aos estudos de doutoramento. A UADI pode cotexar a documentación cando a recibe
  • Certificación académica oficial dos estudos cursados
  • No seu caso, certificación do órgano competente de ter obtido a avaliación positiva de formación sanitaria especializada, polo menos de dous anos, nun programa para a obtención do título oficial dalgunha das especialidades en Ciencias da Saúde

Para a selección do alumnado que finalmente será admitido cada curso académico no Programa, a Comisión Académica valorará as solicitudes de admisión recibidas atendendo ao seguinte baremo:

  • Proposta de investigación (0-5,5 puntos). Valorarase a proposta de temática de tese presentada, a viabilidade do proxecto de acordo a algunha das liñas de investigación do programa e a posibilidade da designación dunha dirección de tese. Requirirase alcanzar un mínimo de 4 puntos para ser admitido no programa.
  • Obtención de bolsas de investigación (2 puntos).
  • Experiencia investigadora e/ou profesional en calquera dos ámbitos laborais aos que se orientan as liñas de investigación do programa de doutoramento (1,5 puntos).
  • Expediente académico e nota do mestrado se a titulación previa é acorde co programa, ponderable en función da afinidade ás liñas de investigación do programa de doutoramento (1 punto).